UWAGA! Modele Samolotów Specjalnych będą pełnić różne role w zależności od trybu rozgrywki. Dla Trybu„Polowania na Lotniskowiec” będą to Bombowce, dla Trybu„Dominacji” będą to Asy. Zasady dotyczące Bombowców i Asów są opisane w zasadach Trybów Rozgrywki. 2. TRYB: POLOWANIE NA LOTNISKOWIEC 2.1. Cel: Rozgrywkę wygrywa gracz, któremu uda się wprowadzić na Lotniskowiec wroga jeden ze swoich Bombowców (w ten sposób zbombarduje Lotniskowiec) lub gracz, któremu uda się zniszczyć wszystkie Bombowce rywala. Kiedy Bombowiec wkracza na pole wrogiego Lotniskowca lub kiedy ostatni Bombowiec danej strony zostaje zniszczony, należy natychmiast przerwać rozgrywkę i ogłosić zwycięzcę. 2.2. Czas gry: Około 30 - 40 min. 2.3. Przygotowanie Rozgrywki: 2.3.1. Gracze umieszczają Duży Kafelek Planszy zawierający Midway na środku stołu. 2.3.2. Gracze łączą pozostałe Duże Kafelki Planszy z kafelkiem zawierającym Midway – jak na ilustracji. Kafelki zawierające Lotniskowce powinny znajdować się po przeciwległych stronach Midway, a Lotniskowce powinny być skierowane do zewnątrz. W ten sposób zostaje utworzona Plansza. 2.3.3. Gracze wybierają frakcję, którą chcą zagrać i dobierają przeznaczone dla niej komponenty: 4 Myśliwce, 2 Samoloty Specjalne (Bombowce), Schemat Zasięgu Samolotów, 2 Karty Specjalnych Rozkazów, 6 Żetonów Manewrów, 7 Kart Ostrzału oraz 3 Punkty Dowodzenia. 2.3.4. Gracze rozmieszczają swoje Samoloty w następujący sposób: • Każdy Samolot powinien znajdować się na polu przyjaznego Lotniskowca lub polu z nim sąsiadującym. • Dziób każdego Samolotu powinien być skierowany w stronę jednej ze ścianek pola, na którym ten Samolot się znajduje. Ustawienie Samolotu będzie miało znaczenie podczas jego działań. • Gracze umieszczają naprzemiennie po 1 swoim Samolocie aż do wyczerpania modeli. Rozpoczyna gracz dowodzący siłami Japonii. 2.3.5. Gracze tasują swoje Karty Ostrzału i umieszczają je przed sobą w zakrytym stosie. 2.3.6. Gracze dobierają na rękę Karty Specjalnych Rozkazów przypisane do frakcji, którą dowodzą. 2.3.7. Gracze tasują Karty Rozkazów i tworzą z nich obok Planszy zakryty stos. Z tego stosu ujawniają 4 karty. Karty te stanowią Pulę Rozkazów. 2.3.8. Obok Planszy gracze umieszczają Małe Kafelki Planszy, Kartę Inicjatywy oraz Znaczniki Aktywacji. 2.3.9. Gracze rozpoczynają Rozgrywkę. 2.3.1 2.3.2 2.3.3 2.3.4 2.3.5 2.3.6 2.3.6 2.3.7 2.3.5 2.3.4 2.3.3 2.3.8
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk4NDQ3Nw==