2.4.4. Jeśli gracze nie posiadają już Znaczników Aktywacji, następuje Faza Zakupu Rozkazów: 3. TRYB: DOMINACJA 3.1. Cel: Rozgrywkę wygrywa strona, która jako pierwsza zdobędzie ustaloną liczbę Punktów Zwycięstwa. Kiedy któremuś z graczy uda się osiągnąć ustalony próg punktowy, gra zostaje natychmiast przerwana, a gracz ten zostaje zwycięzcą. 3.1.1. Punkty Zwycięstwa zdobywa się poprzez niszczenie wrogich Samolotów i kontrolowanie Kafelka Planszy zawierającego Midway. Zdobyte punkty należy zaznaczać, umieszczając swój Znacznik Punktacji na odpowiednio wyższej wartości na Tabeli Punktów. • Za każdym razem, kiedy wrogi Myśliwiec ulegnie zniszczeniu gracz zyskuje 1 Punkt Zwycięstwa. • Za każdym razem, kiedy wrogi As (Samolot Specjalny) ulegnie zniszczeniu, gracz zyskuje 3 Punkty Zwycięstwa. • Gracz, który na końcu Rundy posiada na Kafelku zawierającym Midway więcej Samolotów niż przeciwnik, zyskuje 2 Punkty Zwycięstwa. 3.2. Ustalcie próg Punktów Zwycięstwa: 3.2.1. Rozgrywka Krótka (ok. 45min.) – 9pkt. 3.2.2. Rozgrywka Średnia (ok. 60min.) – 12pkt. 3.2.3. Rozgrywka Długa (ok. 75min.) – 15pkt. 3.3. Przygotowanie Rozgrywki: 3.3.1. Gracze umieszczają Duży Kafelek Planszy zawierający Midway na środku stołu. 3.3.2. Gracze obracają pozostałe Duże Kafelki Planszy na stronę zawierającą Strefę Posiłków (Pola niebieskie dla Ameryki i czerwone dla Japonii) i łączą je z Kafelkiem Midway w taki sposób, by Strefa Posiłków zawsze była skierowana do zewnątrz. Ikona Koszt zakupu 2.4.5. Następuje koniec Rundy. Należy wrócić do punktu 2.4.1. • Gracz posiadający Kartę Inicjatywy może zakupić wybrane Karty Rozkazów z Puli Rozkazów. Aby dokonać zakupu, gracz najpierw odrzuca tyle swoich Punktów Dowodzenia, ile sugeruje Koszt na wybranej Karcie Rozkazu, a następnie dobiera ją na rękę. • Po każdym zakupie należy uzupełnić Pulę Rozkazów tak, by znajdowały się w niej 4 karty. Kiedy gracz posiadający Kartę Inicjatywy skończy zakupy, przystępuje do nich drugi gracz. • Jeśli w Puli Rozkazów znajdują się mniej niż 4 karty, a Stos Kart Rozkazów został wyczerpany, należy potasować wszystkie odrzucone Karty Rozkazów (poza Rozkazami Specjalnymi) i utworzyć z nich nowy stos. • Jeśli graczom pozostały jakiekolwiek Punkty Dowodzenia, należy je odrzucić. Karta Rozkazu
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk4NDQ3Nw==