Potencjał Rynku Dziecięcego 2008
W dniach 3—4 czerwca br. nasza Koleżanka Iwona Stwoll uczestniczyła w Forum Potencjał Rynku Dziecięcego 2008 Potęga młodego konsumenta zorganizowanym w Warszawie w hotelu Jan III Sobieski.
Zakres tematyczny forum to m.in.:
- Nowe formy i kanały marketingu dziecięcego.
- Badania marketingowe jako podstawa sukcesu.
- Jak sprawić, żeby rodzic uznał nasz produkt za pożądany dla jego dziecka.
- Jak przyciągnąć uwagę młodego konsumenta w czasach silnej konkurencji Visual Merchandising skierowany do dzieci i rodziców.
ms
Najnowsze
-
12 minut czytaniaWięcej
-
2 minuty czytaniaWięcej
-
Okres dwóch wojen światowych to czas, w którym pojawiło się wiele ikonicznych jednostek wojskowych. Wśród nich uplasował się USS Arizona (BB-39), jeden z najbardziej znanych pancerników w historii amerykańskiej marynarki wojennej, symbolizujący zarówno potęgę i kunszt technologiczny USA, jak i tragiczne wydarzenia II wojny światowej.5 minut czytaniaWięcej