Potencjał Rynku Dziecięcego 2008
W dniach 3—4 czerwca br. nasza Koleżanka Iwona Stwoll uczestniczyła w Forum Potencjał Rynku Dziecięcego 2008 Potęga młodego konsumenta zorganizowanym w Warszawie w hotelu Jan III Sobieski.
Zakres tematyczny forum to m.in.:
- Nowe formy i kanały marketingu dziecięcego.
- Badania marketingowe jako podstawa sukcesu.
- Jak sprawić, żeby rodzic uznał nasz produkt za pożądany dla jego dziecka.
- Jak przyciągnąć uwagę młodego konsumenta w czasach silnej konkurencji Visual Merchandising skierowany do dzieci i rodziców.
ms
Najnowsze
-
RP inwestuje w producenta klocków COBI i przejmuje 40% udziałów
RP inwestuje w producenta klocków COBI i przejmuje 40% udziałów. Resource Partners obejmuje udział mniejszościowy COBI, spółki specjalizującej się w produkcji klocków konstrukcyjnych.5 minut czytaniaWięcej
-
Klocki pod choinkę w 2024. Super pomysł na prezent
Święta Bożego Narodzenia to czas, który kojarzy się z radością, wspólnym spędzaniem czasu oraz szukaniem wyjątkowych prezentów. Wśród klasycznych opcji popularnością cieszą się klocki do układania odpowiednie zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Co więcej, ich atrakcyjność z biegiem lat nie maleje, a wręcz przeciwnie rośnie. Nie zdziwi więc nikogo fakt, że nasza oferta stale się powiększa, dostarczając kolejne wyjątkowe zestawy klocków konstrukcyjnych oraz zabawek dla najmłodszych.5 minut czytaniaWięcej
-
Kalendarz premier na grudzień '24
15 minut czytaniaWięcej